Home > Skip Navigation LinksABOUT US > News > News Releases

ERDAS desarrolla Webinarios sin costo en Español

September 29, 2010

For English, Click Here

Norcross, GA - ERDAS está desarrollando una serie de webinarios sin costo y en Español para la comunidad geoespacial.

Jairo Linares, Gerente Regional, y Martha Villanueva, Arquitecta de Soluciones, están presentando  frecuentemente estos webinarios a una gran y creciente audiencia. Algunos de los webinars han atraído cerca de 500 participantes de América Latina y también España.

“La industria geoespacial transciende las fronteras nacionales, y ERDAS está haciendo lo mismo comunicándose activamente con usuarios existentes y potenciales en su idioma a través de webinarios. Además, estamos a las puertas de lanzar la versión ERDAS 2011 la cual incluirá funcionalidades de localización e internacionalización para que nuestros usuarios  interactúen con el software en su propio idioma,” dice Linares. “ERDAS está verdaderamente comprometida en ayudar organizaciones en todo el mundo a efectivamente procesar, administrar y distribuir información geoespacial proveniente de un mundo cambiante.”

El primer webinario demostró las 10 funcionalidades claves de ERDAS IMAGINE para mejorar la productividad y eficiencia de flujos de trabajo para procesamiento de datos geoespaciales. Webinarios subsecuentes han demostrado a los usuarios como realizar detección de cambios  con ERDAS IMAGINE DeltaCue, extraer modelos de elevación de alta precisión con LPS eATE, generar mosaicos con ERDAS IMAGINE  y LPS, y también la creación de modelos urbanos con ERDAS IMAGINE Virtual GIS y LPS. Estos webinarios están disponibles en la sección archived webinars del sitio web de ERDAS.

Los invitamos a participar en el próximo webinar, Flujo de Trabajo para la Ejecución de Proyectos Fotogramétricos con ERDAS LPS 2010.1, en Octubre 15, 2010 at 11 A.M. EST.

Para más información acerca de ERDAS o sus productos y servicios, favor llamar a +1 770 776 3400, o visite www.erdas.com.

About Intergraph

Intergraph is the leading global provider of engineering and geospatial software that enables customers to visualize complex data. Businesses and governments in more than 60 countries rely on Intergraph’s industry-specific software to organize vast amounts of data to make processes and infrastructure better, safer and smarter. The company’s software and services empower customers to build and operate more efficient plants and ships, create intelligent maps, and protect critical infrastructure and millions of people around the world.

Intergraph operates through two divisions: Process, Power & Marine (PP&M) and Security, Government & Infrastructure (SG&I). Intergraph PP&M provides enterprise engineering software for the design, construction, operation and data management of plants, ships and offshore facilities. Intergraph SG&I provides geospatially powered solutions including ERDAS technologies to the public safety and security, defense and intelligence, government, transportation, photogrammetry, and utilities and communications industries. Intergraph Government Solutions (IGS) is an independent subsidiary for SG&I’s U.S. federal and classified business.

Intergraph is a wholly owned subsidiary of Hexagon AB, (Nordic exchange: HEXA B) and (Swiss exchange: HEXN). For more information, visit www.intergraph.com and www.hexagon.com.

Stephanie Deemer
Executive Manager, Public Relations/Government Relations
256-730-1075
stephanie.deemer@intergraph.com

© 2011 Intergraph Corp. All rights reserved. Intergraph and the Intergraph logo are registered trademarks of Intergraph Corp. or its subsidiaries in the United States and in other countries. Other brands and product names are trademarks of their respective owners.

Linkedin Facebook Twitter DZone It! Digg It! StumbleUpon Technorati Del.icio.us NewsVine Reddit Blinklist Add diigo bookmark

Part of Hexagon © Copyright Intergraph Corporation Part of Hexagon | Site Map | Terms of Use | Privacy | Subscribe | RSS | + Share
WebsiteFeedback